jueves, 31 de octubre de 2013

UNIT 2: ON SCREEN



Generalitat de Catalunya
Departament d'Ensenyament
Institut Els Pallaresos
Departament de Llengües
Àrea d'anglès
LLENGUA ANGLESA
UD SU
1r trimestre
2013-2014
2N d'ESO

UNIT 2
    WHAT I AM GOING TO LEARN
Grammar
Vocabulary
R & L
Speaking
Writing
Culture
PRESENT CONTINUOUS
Adjectives of opinion
Tv guide
Describing Tv programmes
L'APOSTROF
Family life
PRESENT CONTINUOUS
VALOR FUTUR
Tv programmes
Totally wild
Word stress
LA CONTRACCIO




diaries
COMPARACIO


Are you a tv addict?


A description o f a tv programme
Making arrangement
Present continuous vs present simple


Listening for gist


Giving opinions





Objectius:
  1. Saber reconèixer i utilitzar vocabulari relacionat amb programes de TV.
  2. Ser capaç d'aprendre a utilitzar adjectius per expressar opinió.
  3. Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal; concertant cites (Making arrangements – Practical English).
  4. Ser capaç d'identificar i interpretar informació general i més específica en textos escrits com una guia de TV.
  5. Entendre i aplicar aspectes gramaticals com el present continuous dels verbs; la seva diferenciació i comparació amb el present simple, i la seva utilització amb significat de futur.
  6. Comprendre textos orals; un programa de TV que parla sobre els goril·les i el seu mitjà natural a Àfrica (Totally wild); i una entrevista per a la TV, intentant identificar informació general (Listening for gist) i més específica en ells.
  7. Realitzar intercanvis comunicatius, descrivint programes de televisió (Describing TV programmes).
  8. Poder escriure una descripció d'un programa de TV (A description of a TV programme) utilitzant fórmules i expressions treballades en la unitat, com donar opinions (Giving opinions).
  9. Conèixer altres models culturals i socials i comparar-los amb la cultura pròpia (Family life).
  10. Practicar l’accentuació de les paraules (Word stress).
  • Competència en comunicació lingüística
  • -Utilitzarem el llenguatge com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió i expressió oral i escrita, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica.
  • Competència daprendre a aprendre.
    -Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant sobre els seus gustosinformació (Activate your English, SB pàg. 21)- Aprenen a refelexionar sobre l’ ús del present continuous per poder utilitzar-lo correctament- Elaboren les seves pròpies llistes personals de vocabulari i traducció (My personal wordlist,).- Utilitzen diferents tipus d’estratègies per obtenir informació general i detallada sobre un text escrit
  • Competència en tractament de la informació i competència digital.
  • -Els alumnes hauran de cercar i identificar els diferents tipus de programes de TV.Analitzar la informació d’una guia televisiva-Cercar informació sobre diferents programes televisius anglesos actuals.
  • Competència social i ciutadana
  • -Educació per a l'oci: la importància de veure la tele d'una forma reflexiva i no addictiva; seleccionant els programes que volem veure i que s'ajusten a la nostra edat i comprensió.
    -
    Educació ambiental: la importància daprendre coses sobre la naturalesa i la seva conservació a través de documentals o programes de TV relacionats amb aquest tema.
  • Competència artística i cultural
  • Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals;Planificar un documental sobre la naturalesa (Activate your English, SB pàg. 23)-Completar un joc-qüestionari, sobre la TV i el grau d'addicció a ella (SB pàg. 24).Aprendre sobre els hàbits i comportaments dels adolescents britànics (SB pàg. 26).

UNIT 2 – 2N ESO – 1ST TERM: – 2013-2014 – Montserrat Fortuny
HOUR
With the teacher
Independent study in the class
Homework
C1

C2
D1
D2
1st hour

Correction page 18
St pages 18, 19, 21









2nd hour
Explaining grammar: present continuous. Exer in class: page 20

Page 22 (3,4,5)
Page 23 (6,7,8,9)
Page 24 (1)
5/11
5/11
31/10
31/10
3rd hour
Check homework and correction
pages 18-19-21






4/11
4/11
Oral ex. u1
4/11
4/11
4th hour
Check homework and correction
22-23-24

Listening page 22
Dictation page 22


8/11
8/11
8/11
5/11
5th hour

Page 25-26-27
Composition: my favourite tv programme
11/11
11/11
7/11
7/11
plus
Listening page 24
correction pages 25-26-27
Dictation workbook


12/11
12711
11/11
11/11
6th hour
Oral exams: a description of a photo
Workbook exercises
Workbook exercises
15/11
15/11
15/11
12/11
7th hour
Correcting workbook unit 2 in class




18/11
18/11
14/11
14/11
8th hour
Starting reading book in class




19/11
19/11
19/11
22/11
9th hour
Written exam: starter unit, unit 1, unit 2




22/11
22/11
18/11
18/11



No hay comentarios:

Publicar un comentario