miércoles, 9 de octubre de 2013

UNIT 1 - OCTOBER 2013



Generalitat de Catalunya
Departament d'Ensenyament
Institut Els Pallaresos
Departament de Llengües
Àrea de Llengua anglesa
Llengua anglesa
U1
1er trimestre
2n d'ESO

What I am going to learn

GRAMMAR
VOCABULARY
READING AND LISTENING
SPEAKING AND PRONUNCIATION
WRITING
CULTURE
Present Simple
Furniture
What your room say about you
What your room say about you
What your room say about you. My house
Phone messages
Adverbs of frequency
Free time activities
Music and media
Talking about free time
A description of a typical weekend or day
Phoning a friend
Verb * ing
Homes and houses
Sleeping with the Aztecs
The third person -s
Punctuation and capital letters
Robbie Williams: Angels
Prepositions
Prepositions
Guessing meaning







Objectius:
  1. Saber reconèixer i utilitzar vocabulari relacionat amb els mobles i preposicions de lloc per parlar de les seves habitacions.
  2. Ser capaç d'aprendre a utilitzar verbs que descriuen activitats de temps lliure.
  3. Poder utilitzar la paraula i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal (Phoning a friend – Practical English).
  4. Ser capaç d'identificar i interpretar informació general i més específica en textos escrits, posant èmfasi en la deducció de significats mitjançant el context (Guessing meaning).
  5. Entendre i aplicar aspectes gramaticals com; el present simple dels verbs, els adverbis de freqüència, i els verbs més la desinència –ing.
  6. Comprendre textos orals en què s'utilitzen expressions per expressar la freqüència amb la qual es realitzen certes activitats de temps lliure (Music and media) i identificar informació general i més específica en ells.
  7. Realitzar intercanvis comunicatius, parlant sobre un mateix (Talking about yourself).
  8. Poder escriure una descripció d'un típic cap de setmana (A description of a typical weekend) utilitzant fórmules i ortografia treballades en la unitat (Punctuation and capital letters).
  9. Aprendre una cançó i conèixer informació sobre la música i l'autor en qüestió (Robbie Williams).
  10. Practicar la pronunciació de la tercera persona de singular (Third person –s)

Competències
  • Competència en comunicació lingüística utilitzant el llenguatge com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió oral i escrita, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica. A més de la producció de missatges orals senzills sobre rutines diàries, habits i activitats de lleure.
  • Competència d'aprendre a aprendre
    -Els alumnes aprendran a elaborar petites fitxes i exercicis amb esquemes sobre el que han après en la unitat Elaboraran les seves pròpies llistes personals de vocabulari i traducció Reflexionaran sobre l'ús del present simple per expressar rutines i hàbits.
  • Competència d'autonomia i iniciativa personal.
- Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant sobre el seu temps lliure, els seus amics i la seva família .Prendran consciència dels seus hàbits i la seva actitud en els contextos més propers (My bedroom) Crearan formularis per recollir informació personal sobre els seus companys S'Intercanviaran e-mails amb missatges senzills.
  • Competència en tractament de la informació i competència digital,
    Cercaran informacio i produiram nissatges per explicar les diferències entre les rutines diàries dels adolescents anglesos i les seves pròpies.
  • Competència social i ciutadana
    -Conèixer una llengua implica el coneixement de trets socials i fets culturals vinculats als seus parlants i que poden ser treballats paral·lelament a la unitat.
    -Educació moral i cívica: la importància de l'ordre en la nostra habitació i en els espais comuns de la casa per a una convivència harmoniosa i respectuosa.
    -Educació per a l'oci i la salut: la importància de realitzar activitats lúdiques per gaudir del nostre temps lliure i relacionar-nos amb els altres, aprenent a conviure i compartir.
    -Educació per a la igualtat d'ambdós sexes: la importància d'observar i assumir com dintre de la normalitat a joves d'ambdós sexes practicant indistintament tot tipus d'esports i activitats d'oci.
  • Competència artística i cultural Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals. Fer un plànol de l'habitació pròpia i /o del company/a i descriure-la / Completar la cançó proposada en la unitat i aprendre sobre el seu autor Robbie Williams

UNIT 1– 2N ESO – 1ST TERM: – 2013-2014 – Montserrat Fortuny
HOUR
With the teacher
Independent study in the class
Homework
C1

C2
D1
D2
1st hour

Correction exercises 1,2,3 and reviewing prepositions
Explaining oral exam
Description of my home and my bedroom
st page 9
St page 8 exercices 1,2,3,
St page 10 exer 1,2,3,4

8/10
J

8/10
J

10/10
J

10/10
J
2nd hour
Check and correct homework
revising the present simple
Dictation



Vocabulary page 11
do exercises 6,7,8, 9
and correct them
Page 14
14/10
s
14/10
s
14/10
s
14/10
s
3rd hour
Check and correct homework
Listening page 12
Revising frequency adverbs page 12 theory
Exercises page 12
4,5,6,7,8
page 13 – exercise 12, 13


If they do not finish the exercises in the class do them at home
15
j
15
j
18
s
15
s
4th hour
Check and correct homework
Revising Verb+ing page 13 st,
Do exercises 9,10 and 11 and correct them in the class
page 15 read
Page 15 st, exercises and composition
18
s
18
s
17
j
17
j
5th hour



Page 16 do in the class while the teacher correct compositions
Correct exercises
Workbook exercises
21
s
21
s
21
s
21
s
6th
hour
Check and correct homework
Song page 17




22
j
22
j
24
j
24
j
6th hour
ORAL EXAM: MY HOME, MY BEDROOM




25
s
25
s
25
s
22
s
7th hour
WRITTEN EXAM: STARTER UNIT, UNIT 1




28
s
28
s
28
s
28
s

No hay comentarios:

Publicar un comentario