martes, 25 de marzo de 2014

UNIT 5: TOMORROW'S WORLD


Generalitat de Catalunya
Departament d'Ensenyament
Institut Els Pallaresos
Departament de Llengües
Àrea d'anglès
ENGLISH
LANGUAGE
UD 5
3rd TERM
2013-2014
2ND ESO

    Unit 5: Tomorrow's world– 2nd term – March-April 2014
    GRAMMAR
    VOCAB.
    READING
    LISTENING
    SPEAKING
    WRITING
    Culture
    Will/won't


    Environment verbs
    The future of our planet
    The ecology shop
    The art of recycling
    Talking about future plans and predictions
    A poster
    Information leaflet
    Everybody:
    First Conditional
    (only group 1:
    Second Third )
    Materials and containers
    Skill focus: pronuns
    'll contraction
    Apostrophes
    Apologising
Objectius (que seran agafats com a criteris d'avalaució)
  • Saber reconèixer i utilitzar vocabulari sobre materials i contenidors.
  • Ser capaç d'aprendre a utilitzar verbs relacionats amb el medi ambient.
  • Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal; demanant disculpes respectuosament (Apologising – Practical English).
  • Entendre i aplicar aspectes gramaticals com; la forma futura dels verbs (will/won't) i el primer condicional (First conditional).
  • Comprendre textos orals sobre medi ambient i identificar informació general i més específica en ells.
  • Realitzar intercanvis comunicatius, parlant sobre el futur (Talking about the future), expressant idees sobre l'activitat de reciclar.
  • Poder confeccionar un pòster (A poster), utilitzant fórmules i expressions treballades en la unitat; com l'ús dels apòstrofes (Apostrophes).
  • Aprendre una cançó i conèixer informació sobre la música i l'autor en qüestió (Stacie Orrico).
  • Practicar fonèticament una contracció (‘ll contraction).
    Competències:
  • Competència en comunicació lingüística
    utilitzem el llenguatge com a instrument de comunicació oral i escrita que e s desenvoluparà a través d'activitats de comprensió oral, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica.
  • Competència d'aprendre a aprendre: Els alumnes reflexionen sobre l'ús adequat del will/won't per expressar prediccions Classifiquen paraules per aprendre vocabulari nou sobre el medi ambient. Utilitzen estratègies per extreure informació global d'un text /escrit/oral a partir del recursos de suport ( pictures and headlines).
  • Competència d'autonomia i iniciativa personal: Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant sobre com protegir el medi ambient i fen t prediccions sobre el futur. Realitzen un pòster expressant idees pròpies per evitar la contaminació de les platges.
  • Competència en tractament de la informació i competència digital.Cercar informació sobre el reciclatge de diferents materials i compartir la informació amb la resta de companys.
  • Competència social i ciutadana L'aprenentatge d'una llengua implica el coneixement de trets socials i fets culturals vinculats als seus parlants i que poden ser treballats paral·lelament a la unitat.
  • - Educació moral i cívica: la importància responsabilitzar-nos de la cura del nostre planeta consumint i contaminant cada vegada menys i reciclant cada vegada més.
  • - Educació per a la salut: la importància de viure d'acord a les lleis de la naturalesa, formant part de la terra com un tot. La nostra salut és directament proporcional a la salut del planeta.
  • Competència artística i cultural
    Les produccions lingüístiques contenen components artístics i cultural-Els alumnes elaboraran pòsters com a mesurar de concienciació per cura del medi ambient.

UNIT5 2nd ESO – 3rd TERM: TOMORROW'S WORLD – 2013-2014 –
Montserrat Fortuny
HOUR
With the teacher
Independent study in the class
homework
C1
C2
D1
D2
1st
    Pages 48-49-51
    Grammar explanation:
    the future: will/won't
    PAGE 50
Page 50
25/03/2014

Reading book in the class
25/03/14
2nd
    Pages 48-49-51
    Grammar explanation:
    the future: will/won't
    PAGE 50
Page 50
28/3
28/3
27/03/2014
3rd
Check and correct homework
Listening page 52
    Page 54
Explain page 55

31/3
28/03
31/3
4th
Explain conditionals
Pages 52-53

1/4
31/3
1/4
5th
Check and Correct homework

    Page 56-57
workbook
4/4
03/04/2014
6th
    Check and correct wk



4/4/2014
8/4
7th
    Reading exam


7/4
7/4
7/4
7/4
8 th
    Oral Exam

11/4
11/4
11/4
22/4
9th
    Correct wk
    extra exercises

25/4
25/4
25/4

10 th
    Written exam

28/4
28/4
28/4
28/4




No hay comentarios:

Publicar un comentario