lunes, 3 de febrero de 2014

UNIT 9


Generalitat de Catalunya
Departament d'Ensenyament
Institut Els Pallaresos
Departament de Llengües
Àrea d'anglès
ENGLISH
LANGUAGE
UD 9
2nd TERM
2013-2014
2ND ESO

    Unit 9: – 2nd term – FEBRUARY 2014
    GRAMMAR
    VOCAB.
    READING
    LISTENING
    SPEAKING
    WRITING
    Culture
    A,AN, SOME, ANY, A FEW, FEW, A LITTLE, LITTLE,
    MUCH, MANY, A LOT OF...
    Things for summer camps

    Summer camps
    Extremes
    Midsummer festivals
    Talking about holidays
    Describing a summer celebration
    Holiday info
    Talking about preferences
    INDEFINITE PRONOUNS
    Holiday problems
    Skill focus: Predictions
    Intonations with questions
    Language point: checking verbs
    Emma Bunton
Objectius (que seran agafats com a criteris d'avalaució)
  • Saber reconèixer i utilitzar vocabulari relatiu a les vacances, acampades i esports extrems.
  • Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal. expressant preferències (Talking about preferences – Practical English).
  • Realitzar intercanvis comunicatius descrivint unes vacances típiques o un festival d'estiu.
  • Entendre i aplicar aspectes gramaticals com a/an, some/any; els pronoms indefinits something, anything, everyone; els quantificadors a lot of, much/many o la seva forma interrogativa How much/How many?
  • Comprendre textos orals sobre les vacances.Poder escriure la descripció d'una celebració o esdeveniment d'estiu. Aprendre una cançó i conèixer informació sobre la música i l'autor en qüestió (Emma Bunton).
    Competències
  • Competència en comunicació lingüística .
    - Utilitzem la llengua com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió oral i expressió oral i escrita, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica.
  • Competència d'aprendre a aprendre.
    - Els alumnes aprendran a fer prediccions i elaborar hipòtesis utilitzant el verb modal adequat - Reflexionaran sobre la forma i l'ús dels modals per expressar hipòtesis - Elaboraran les seves pròpies llistes personals de vocabulari i traducció relacionades amb activitats lúdiques i activitats d'estiu - Prendran consciència del seu nivell de millora en l'aprenentatge (Progres ChecK)
  • Competència d'autonomia i iniciativa personal.
    - Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant i planificant les seves vacances ideals - Produiran la descripció d'un festival d'estiu de l'entorn de l'alumne.
  • Competència en tractament de la informació i competència digital.
    Cercaran informació sobre diferents llocs turístics i festivals d'estius per elabora un tríptic informatiu.
  • Competència social i ciutadana
    Conèixer una llengua implica el coneixement de trets socials i fets culturals vinculats als seus parlants i que poden ser treballats paral·lelament a la unitat. - Educació per a l'oci: la importància de viatjar i conèixer altres llocs i cultures que amplien i enriqueixen la nostra percepció del món. - Educació per a la salut: la importància de viatjar amb un bon equipament i sempre tenint en compte les diferents necessitats segons el tipus de vacances elegides. - Educació mediambiental: la importància de tenir en compte factors ecològics i mediambientals a l'hora d'elegir i gaudir de les nostres vacances.
  • Competència artística i cultural
    Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals - Els alumnes completaran la cançó proposada en la unitat i aprendre sobre la seva autora Emma Bunton .Utilitzar la informació sobre famososfestivals d'estiu per dissenyar fullets informatius
UNIT 9– 2nd ESO – 2nd TERM: SUMMER TIME – 2013-2014 –
Montserrat Fortuny
HOUR
With the teacher
Independent study in the class
homework
C1
C2
D1
D2
1st
    Pages 88-89-91 6-7-8)92 (1-2-3)
Quadre-resum dels quantificadors
3-2-2014
3-2
3-2
3-2
2nd
    Pages 90 (1,2,3,4,5)
    Page 91 (8-9-10)
    Page 92-4
    Page 93 – 6,7,8,9

4-2
home
4-2
3rd
Correct exercises
    Pages 90 (1,2,3,4,5)
    Page 91 (8-9-10)
    Page 92-4
    Page 93 – 6,7,8,9
    Listening page 94
Workbook exercises
7-2
7-2
6-2
4th
Page 95-96-97


Wk exercises
10-2
10-2
7-2
10-2
5th
Workbook exercises

11-2
10-2
11-2
6th
    Workbook exercises


14-2
14-2
13-2
7th
    Oral exam


17-2
17-2
14-2
14-2
8 th
    Written exam

18-2
17-2
17-2




No hay comentarios:

Publicar un comentario