viernes, 13 de septiembre de 2013

- STARTER UNIT -

STARTER UNIT  2N ESO C AND D


Generalitat de Catalunya
Departament d'Ensenyament
Institut Els Pallaresos
Departament de Llengües
Àrea d'anglès
LLENGUA ANGLESA
UD SU
1r trimestre
2013-2014
1r d'ESO

STARTER UNIT -reviewing
    WHAT I AM GOING TO LEARN
Grammar Vocabulary R & L Speaking Writing Culture
Be
have got
Basic nouns A description sylllabes


A description of a friend and of myself In the classroom
There is
there are
some, any
Basic adjectives











Subject pronouns
possessive adjectives













possessive's














Objectius:
  1. Saber reconèixer i utilitzar substantius i adjectius bàsics.
  2. Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal a l'escola (In the classroom – Practical English).
  3. Repassar aspectes gramaticals com l'ús del verb to be o to have got en les seves formes afirmatives, negatives i interrogatives; els pronoms personals i adjectius possessius; el possessiu ‘s, i els substantius comptables i incomptables there is/are: some/ any.
  4. Poder comprendre textos escrits i informacions orals, de manera més global i específica.
  5. Ser capaç de parlar de les seves coses favorites (Talk about their favourite things) o preguntar-se coses els uns als altres (Ask about each other).
  6. Revisar expressions de converses comunes i freqüents en la comunicació parlada.
  7. Practicar l'accentuació de les síl·labes (Syllables).
Competències:
  • Competència en comunicació lingüística utilitzant el llenguatge com a instrument
de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió oral, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica.
  • Competència d'aprendre a aprendre / autonomia i iniciativa personal /
-Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant sobre diferents aspectes (Activate your English, SB pàg. 4 i 7).
- Prendran conciència de les seves necessitats en l’aprenentatge de la llengua a partir de les activitats proposades en aquesta unitat (feedback and review tasks)
- Aprendran a elaborar petites fitxes i exercicis amb esquemes sobre el que han après en la unitat per millorar la seva tasca organitzativa.
- Elaboraran les seves pròpies llistes personals de vocabulari i traducció


STATER UNIT – 2N ESO – 1ST TERM: – 2013-2014 – Montserrat Fortuny
HOUR With the teacher
Independent study in the class
Homework
C1

C2
D1
D2
1st hour
Subject Introduction: rules, exams,...

2. Correction Student's book page 4
3. Completing the lists
4. Review: be, have got

1.Student's book page 4 in the notebook
Exercises 1,2,3,4 page 5 SB
exercises 1,2,3,4 page 6 SB
17/9
J
17/9
J
19/9
J
19/9
J
2nd hour
Checking homework
Homework correction

Explaining pronouns. A complete table to remember and learn by heart



Exercices 5,6 st
and the correction

writing their own description
Study the pronoun's table at home

writing their own description
24/9
j
24/09/13
j

20/09/13
J
24/09/13
J
3rd hour
the possessive- review
exercise 7
there is there are
some, any review


Exercises 5,6,7 SB page 6
Study pronouns
composition
 about a friend
27/09/13
se
27/9
SE
26/9
J
26/9
J
4th hour
Pronoun's Table Exam
Descriptions correction


In pairs: page 7 SB        Listening a description
Workbook exercises
Study for the oral exam
workbook exercises
30/09/13
SE
30/09/13
SE
27/9
SE
30/9
SE
5th hour
correct workbook exercises (2nC)
Starter Unit oral exam.(2nD) a friend's description



1/10/13
J
1/10/13
J
30/9
SE
01/10/13
SE
6th
hour
Starter Unit oral exam.(2nC) a friend's description
 correct workbook exercises (2nD)


4/10
s
4/10
s
3/10
j
3/10
j
6th hour
Starter Unit Written exam.




08/10/13
j
08/10/13
j
4/10
s
8/10
s




No hay comentarios:

Publicar un comentario