jueves, 21 de febrero de 2013

UNIT 6 AND READING BOOK



Generalitat de Catalunya
Departament d'Ensenyament
Institut Els Pallaresos
Departament de Llengües
Àrea d'anglès
LLENGUA ANGLESA
UD 6
2n trimestre
2012-2013
1r d'ESO

STAYING ALIVE
    WHAT I AM GOING TO LEARN
Grammar
Vocabulary
R & L
Speaking
Writing
Culture
COUNTABLE
UNCOUNTABLE
FOOD AND DRINK
FOOD FOR LIFE
TALIKNG ABOUT ABILITY


A LETTER
FESTIVALS
EXPRESSIONS OF QUANTITY
SOMETHING
ANYTHING
LOST
CAN PRONUNCIATION
TOO




A MENU
IMPERATIVES
VERBS: SURVIVAL
DESERT ISLAND
RESTAURANT
NOT EITHER




ORDERING FOOD
CAN
SOME, ANY,A, AN
SKILLS FOCUS: PARAGRAPHS
FOOD PYRAMID
A DIALOGUE




FOOD PYRAMID

Objectius:
  • Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal i per parlar de la supervivència .
  • Realitzar intercanvis comunicatius expressant habilitats.
  • Entendre i aplicar els substantius comptables i incomptables (countable and uncountable nouns); expressions de quantitat, els imperatius i el verb modal can.
  • Comprendre una entrevista a un expert en supervivència a la selva i ser capaç d'identificar i interpretar informació general i més específica en textos escrits.
  • Escriure una carta des d'una illa deserta (A letter from a desert island) utilitzant fórmules i expressions treballades en la unitat.
  • Saber reconèixer i utilitzar vocabulari relatiu als aliments i begudes .


    Competències
  • Competència en comunicació lingüística utilitzant el llenguatge com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió oral, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica.
  • Competència d'aprendre a aprendre / autonomia i iniciativa personal;
    Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant sobre gustos alimentaris (Activate your English, SB pàg. 54, 56).
    Els alumnes aprendran a elaborar petites fitxes i exercicis amb esquemes sobre el que han après en la unitat (Word Bank 6, WB pàg. 124).
    Els alumnes elaboraran les seves pròpies llistes personals de vocabulari i traducció (My personal wordlist, WB pàg. 143)
  • Competència social i ciutadana ja que conèixer una llengua implica el coneixement de trets socials i fets culturals vinculats als seus parlants i que poden ser treballats paral·lelament a la unitat.
    Educació per a la salut: la importància de cuidar la nostra alimentació amb una dieta saludable. Educació moral i cívica: la importància de demanar les coses amb cortesia quan estem en algun bar o restaurant. Educació per a la igualtat dels dos sexes: la importància de no discriminar sexualment.
  • Competència artística i cultural Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals;
    Llegir i aprendre sobre el poble Kayapó de la selva Amazònica o sobre Etiòpia (SB pàg. 55).
    Llegir i aprendre sobre el carnaval de Notting Hill a Londres (SB pàg. 62).
    Confeccionar una carta des d'una illa deserta (SB pàg. 61).







UNIT 6– 1ST ESO – 2nd TERM: STAYING ALIVE– 2012-2013 – Montserrat Fortuny
HOUR
With the teacher
Independent study in the class
Homework
C1

C2
D1
D2
1st hour
Student's book pages 54-55-57




.
Workbook pages: 47
49 – 8/9
52: 1,2,3
4/3
4/3
5/3
4/3
2nd hour
Food and drink Poster- explain and practise countable/uncountable and some,any, a, an, much, many...
Student's book pages 56
Explain Imperatives and CAN
student's book pages 58 and 59 (8)




Workbook pages 48
page 49: 6,7
page 50-51
6/3
5/3
6/3
5/3
3rd hour
Food Pyramid presentation and a menu
Explain the activity they have to do at home
Student's book page 60-61



composition
Workbook page 52-4
pafge 53 & page 54
Menu and pyramid
8/3
6/3
7/3
7/3
4th hour
Student's book pages 62-63


Restaurant dialogues
Wk Pages 55-56-105
124-125
11/3
11/3
12/3
11/3
5th hour
Finish correcting




Restaurant dialogues


13/3
12/3
13/3
12/3
6th hour
ORAL EXAM: restaurant dialogues







15/3
13/3
14/3
14/3
7th hour
WRITTEN EXAM UNIT 6






18/3
18/3
19/3
18/3
8th hour
Reading book





Easter time: reading book activities
20/3
19/3
20/3
19/3
9th hour
Reading book





Easter time: reading book activities
22/3
20/3
21/3
21/3
10th h
READING BOOK EXAM AND READING ACTIVITIES







3/4
2/4
2/4
2/4

No hay comentarios:

Publicar un comentario