Generalitat
de Catalunya
Departament
d'Ensenyament
Institut
Els Pallaresos
|
Departament
de Llengües
Àrea
d'anglès
|
|||
ENGLISH
LANGUAGE
|
UD
7
|
3RD
TERM
2013-2014
|
2ND
ESO
|
Unit
7: LAW AND ORDER– 3rd term – MAY 2014
|
|||||
GRAMMAR
|
VOCAB.
|
READING
LISTENING
|
SPEAKING
|
WRITING
|
Culture
|
comparative
|
crime
|
Criminals:
breaking records
|
Talking
about rules
|
An
interview
|
Signs
and notices
|
superlative
|
Physical
descriptions
|
Teenage
crime
|
The
weak vowel
|
Order
of adjectives
|
Asking
for permission
|
Modal
verbs: should, must, and reviewing can, have to..
|
Rules
|
The
murdered pop star
|
Talking
to discover a character or a crime in some board games
|
|
Sugababes:
Ugly
|
Order
of adjectives
|
|
Finding
opposites
|
|
|
Board
games: who is who, cluedo
|
Objectius
(que seran agafats com a criteris d'avalaució)
- Saber reconèixer i utilitzar vocabulari relacionat amb el crim i la delinqüència.
- Ser capaç d'aprendre a utilitzar adjectius que descriuen físicament a les persones.
- Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària normal, sol·licitant permís per fer alguna cosa
- Entendre i aplicar aspectes gramaticals com;els comparatius i els superlatiu, els verbs modals que expressen consell (should) i obligació (must).
- Comprendre textos orals relacionats amb delinqüència juvenil.
- Escriure una entrevista (An interview).Competències:
- Competència en comunicació lingüística utilitzant el llenguatge com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió i expressió oral i escrita, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica.
- Competència d'aprendre a
aprendre .Realització
de
llistes personals de vocabulari amb les noves paraules i expressions
relacionades
amb fets criminals, la llei i l'ordre. Classicació dels adjectius
per categories segons el seu significat per poder realitzar
descripcions físiques. Deduicció del significat, l'ús i la forma
dels verbs modals que expressen obligació
i
consell. Deducció del significat de paraules desconegudes
mitjançant el context i els elements de suport en un text escrit
per tal de millorar la seva comprensió
lectora.
- Competència
d' iniciativa personal.
- Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant sobre la delinqüència (Activate your English). Cerquen i expliquen algun fet criminal curiós. En parelles, els alumnes realitzen un diàleg demanant permís per sortir al pare/mare. Prepararan una entrevista policial - Competència
en tractament de la informació i competència digital Cerca
de notícies sobre actes delictius a diferents diàris anglesos per
després comentar- los a
classe.
- Competència
social i ciutadana/en el coneixement i interacció amb el món
físic.
Conèixer una llengua implica el coneixement de trets socials i fets culturals vinculats als seus parlants i que poden ser treballats paral·lelament a la unitat. Educació moral i cívica: la importància de respectar les normes socials i les obligacions personals, sense transgredir les lleis que dificulten la convivència humana. Educació per a la pau: la importància de sol·licitar les coses d'una manera apropiada i que faciliti les relacions personals, demanant per favor i donant les gràcies. - Competència
artística i cultural .
Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals.Descriure físicament personatges famosos amb el suport de fotografies. Confeccionar una entrevista policial
UNIT
7– 2nd ESO – 3rd TERM: LAW AND ORDER– 2013-2014 –
Montserrat
Fortuny
|
||||||||
HOUR
|
With
the teacher
|
Independent
study in the class
|
homework
|
C1
|
C2
|
D1
|
D2
|
|
1st
|
Grammar
explanations
Comparative
and superlative and modal verbs
|
Pages
68-69-70-71
|
13/5
|
13/5
|
15/5
|
|||
2nd
|
correction
|
Page
72: 3,4,5,6
|
16/5
|
16/5
|
16/5
|
19/5
|
||
3rd
|
Listening
page 72
Correction
page 72
|
Page
73 -7 and 8
|
Page
74
|
19/5
|
19/5
|
19/5
|
20/5
|
|
4th
|
Correction
page 74
|
Page 75 |
Page
76
|
20/5
|
20/5
|
22/5
|
||
5th
|
Correction
76
|
Page
77
|
Workbook
units 6-7
|
23/5
|
23/5
|
26/5
|
||
6th
|
Correction
wk
|
|
26/5
|
26/5
|
27/5
|
|||
7th
|
IRREGULAR
VERBS EXAM
|
Board games |
|
27/5
|
27/5
|
29/5
|
||
8th
|
Correction
wk
|
|
30/5
|
30/5
|
30/5
|
2/6
|
||
9th
|
EXAMEN
UNITS 6 AND 7
|
Grammar
bank
word
bank to review
|
2/6
|
2/6
|
2/6
|
3/6
|
||
10th
|
Correction
of the revision bank
|
|
3/6
|
3/6
|
5/6
|
5/6
|
||
11 th
|
Correction
of the revision bank
|
|
6/6
|
6/6
|
6/6
|
9/6
|
||
12th
|
Hand
in: Notebooks,
translations of reading books that
haven't been passed
|
DVD
English alive 2 (last part)
|
|
9/6
|
9/6
|
9/6
|
10/6
|
|
13th
|
Final
EXAM
|
|
10/6
|
10/6
|
12/6
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario