Generalitat
de Catalunya
Departament
d'Ensenyament
Institut
Els Pallaresos
|
Departament
de Llengües
Àrea
d'anglès
|
|||
ENGLISH
LANGUAGE
|
UD
6
|
3rd
TERM
2013-2014
|
2ND
ESO
|
Unit
6: COMPUTER WORLD – 3rd term – APRIL-MAY
|
|||||
GRAMMAR
|
VOCAB.
|
READING
LISTENING
|
SPEAKING
|
WRITING
|
Culture
|
BE
GOING TO
|
COMPUTERS
|
PREPARING
TO LISTENING
|
TALKING
ABOUT FUTURE PLANS
|
AN
E-MAIL TO A DUTCH BOY OR GIRL
|
SCHOOLS
IN BRITAIN
|
WILL
|
COMPUTERS
GAMES
|
THE
LUCKY WINNERS
|
TALKING
ABOUT PREDICTIONS
|
AVOIDING
REPETITION:
USE
OF PRONOUNS
|
INSTRUCTIONS
|
BE
GOING TO/WILL
|
E-MAILS
|
CITY
RAID/ TOMORROWS WORLD
|
SENTENCE
STRESS AND RHYTHM
|
|
AGREEING
AND DISAGREEING
|
Objectius
(que seran agafats com a criteris d'avalaució)
- Saber reconèixer i utilitzar vocabulari relacionat amb la informàtica i les noves tecnologies.
- Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal expressant acord i desacord.
- Ser capaç d'aprendre a utilitzar vocabulari relacionat amb els jocs d'ordinador.
- Entendre i aplicar aspectes gramaticals com; expressar prediccions mitjançant l'ús del futur (will) o expressar intencions mitjançant l'ús del futur (be going to).
- Comprendre textos orals; escoltant una conversa sobre un nou joc d'ordinador (A new computer game: CityRaid); escoltant un documental sobre les noves tecnologies (Tomorrow's World).
- Aprendre a deduir el que es va a escoltar (Preparing for listening) i identificar informació general i més específica en els textos
- Realitzar intercanvis comunicatius parlant sobre plans i prediccions de futur (Talking about future plans and predictions).
- Poder escriure un correu electrònic (An email), utilitzant fórmules i expressions treballades en la unitat (Avoiding repetition).
- Competència en comunicació lingüística utilitzant el llenguatge com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió i expressió oral, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica.
- Competència d'aprendre a aprendre . Els alumnes reflexionen sobre lús del going to per expressar plans i intencions i distingir-lo de l' ús del will per expressar prediccions. - Dedueixen les regles de l'ús del going to/ will mitjançant exemples. - Els alumnes elaboraran les seves pròpies llistes personals de vocabulari relacionat amb la informàtica i les noves tecnologies - Reflexionen sobre la forma i l'ús de First conditional. Prenen consciència del progrès del seu aprenentatge. Aprendran estratègies de deducció per obtenir informació general i específica de textos orals i escrits
- Competència d'autonomia i iniciativa personal Els alumnes reflexionen sobre les necessitats per millorar el seu aprenentatge. Produiran un text escrit explicant els seus plans de futur. Expressaran les seves pròpies comparant les diferències entre els sistemes educatius anglès-català.Mostraran una actitud crítica expressant les seves opinions sobre l'ensenyament digitalitzat
- Competència en tractament de la informació i competència digital. Els alumnes crearan un correu seguint les instruccions d'un text instructiu.
- Competència social i ciutadana . Conèixer una llengua implica el coneixement de trets socials i fets culturals vinculats als seus parlants i poden ser treballats paral·lelament que la unitat. Conéixement i comparació del sistema educatiu anglès i comparar-lo amb el propi.Educació moral i cívica: la importància utilitzar la ciència i la tecnologia d'una forma ètica i per a fins nobles. Educació per a la salut: la importància d'utilitzar les noves tecnologies d'una forma raonable i controlada sense fer-se “addictes” als ordinadors, play-stations, telèfons mòbils, etc.
- Competència artística i cultural Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals; Llegir i aprendre informació sobre les noves tecnologies i els mètodes britànics , aprendre-les en la secundària (Technology Schools, SB pàg. 66).
Competències:
UNIT
6– 2nd ESO – 3RD TERM: COMPUTER WORLD – 2013-2014 –
Montserrat
Fortuny
|
||||||||
HOUR
|
With
the teacher
|
Independent
study in the class
|
homework
|
C1
|
C2
|
D1
|
D2
|
|
1st
|
Page
58-59
|
|
21/4
|
21/4
|
21/4
|
|||
2nd
|
Explaining
grammar: be going to and will
|
Page
60
|
Page
60
|
25/4
|
25/4
|
24/4
|
24/4
|
|
3rd
|
Correct
page 60
|
Page
61
|
Page
62-63
|
28/4
|
25/4
|
22/4
|
||
4th
|
Correct
page 63
|
|
Page
64
|
29/4
|
29/4
|
28/4
|
29/4
|
|
5th
|
Listening
page 62
correct
page 62
|
|
5/5
|
5/5
|
6/5
|
|||
6th
|
Listening
page 64
Correct
page 64
|
|
6/5
|
8/5
|
||||
7th
|
Page
65, explain e-mail activity
|
http://www.studentsoftheworld.info/menu_penpals.php |
Send
an email to a dutch student and send it to the teacher too
page
66
|
9/5
|
9/5
|
9/5
|
12/5
|
|
8th
|
Correct
homework
|
Page
67 do it and correct it in the class
|
|
12/5
|
12/5
|
12/5
|
13/5
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario