Generalitat
de Catalunya
Departament
d'Ensenyament
Institut
Els Pallaresos
|
Departament
de Llengües
Àrea
d'anglès
|
|||
LLENGUA
ANGLESA
|
UD
SU
|
1r
trimestre
2013-2014
|
2N d'ESO
|
UNIT
2
WHAT
I AM GOING TO LEARN
Grammar |
Vocabulary |
R
& L |
Speaking |
Writing |
Culture |
PRESENT
CONTINUOUS |
Adjectives
of opinion |
Tv
guide |
Describing
Tv programmes |
L'APOSTROF |
Family
life |
PRESENT
CONTINUOUS
VALOR FUTUR |
Tv
programmes |
Totally
wild |
Word
stress |
LA
CONTRACCIO |
diaries |
COMPARACIO |
|
Are
you a tv addict? |
|
A
description o f a tv programme |
Making arrangement |
Present
continuous vs present simple |
|
Listening
for gist |
|
Giving
opinions |
|
Objectius:
- Saber
reconèixer i utilitzar vocabulari relacionat amb programes de TV.
- Ser capaç d'aprendre a utilitzar adjectius per expressar opinió.
- Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal; concertant cites (Making arrangements – Practical English).
- Ser capaç d'identificar i interpretar informació general i més específica en textos escrits com una guia de TV.
- Entendre i aplicar aspectes gramaticals com el present continuous dels verbs; la seva diferenciació i comparació amb el present simple, i la seva utilització amb significat de futur.
- Comprendre textos orals; un programa de TV que parla sobre els goril·les i el seu mitjà natural a Àfrica (Totally wild); i una entrevista per a la TV, intentant identificar informació general (Listening for gist) i més específica en ells.
- Realitzar intercanvis comunicatius, descrivint programes de televisió (Describing TV programmes).
- Poder escriure una descripció d'un programa de TV (A description of a TV programme) utilitzant fórmules i expressions treballades en la unitat, com donar opinions (Giving opinions).
- Conèixer altres models culturals i socials i comparar-los amb la cultura pròpia (Family life).
- Practicar l’accentuació de les paraules (Word stress).
- Competència en comunicació lingüística
- -Utilitzarem el llenguatge com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió i expressió oral i escrita, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica.
- Competència d’aprendre a aprendre.-Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant sobre els seus gustosinformació (Activate your English, SB pàg. 21)- Aprenen a refelexionar sobre l’ ús del present continuous per poder utilitzar-lo correctament- Elaboren les seves pròpies llistes personals de vocabulari i traducció (My personal wordlist,).- Utilitzen diferents tipus d’estratègies per obtenir informació general i detallada sobre un text escrit
- Competència en tractament de la informació i competència digital.
- -Els alumnes hauran de cercar i identificar els diferents tipus de programes de TV.Analitzar la informació d’una guia televisiva-Cercar informació sobre diferents programes televisius anglesos actuals.
- Competència social i ciutadana
- -Educació per a l'oci: la importància de veure la tele d'una forma reflexiva i no addictiva; seleccionant els programes que volem veure i que s'ajusten a la nostra edat i comprensió.
-Educació ambiental: la importància d’aprendre coses sobre la naturalesa i la seva conservació a través de documentals o programes de TV relacionats amb aquest tema. - Competència artística i cultural
- Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals;Planificar un documental sobre la naturalesa (Activate your English, SB pàg. 23)-Completar un joc-qüestionari, sobre la TV i el grau d'addicció a ella (SB pàg. 24).Aprendre sobre els hàbits i comportaments dels adolescents britànics (SB pàg. 26).
UNIT 2 – 2N ESO – 1ST TERM:
– 2013-2014 – Montserrat Fortuny |
|||||||
HOUR |
With the teacher |
Independent
study in the class
|
Homework
|
C1
|
C2 |
D1
|
D2 |
1st hour |
Correction
page 18
|
St
pages 18, 19, 21
|
|
|
|
|
|
2nd hour |
Explaining
grammar: present continuous. Exer in class: page 20
|
|
Page
22 (3,4,5)
Page
23 (6,7,8,9)
Page
24 (1)
|
5/11 |
5/11 |
31/10 |
31/10 |
3rd hour
|
Check
homework and correction
pages
18-19-21
|
|
|
4/11 |
4/11 |
Oral
ex. u1
4/11 |
4/11 |
4th hour |
Check
homework and correction
22-23-24
|
Listening
page 22
Dictation page 22 |
|
8/11 |
8/11 |
8/11 |
5/11 |
5th hour |
|
Page 25-26-27 |
Composition: my
favourite tv programme |
11/11 |
11/11 |
7/11 |
7/11 |
plus |
Listening
page 24
correction
pages 25-26-27
|
Dictation workbook |
|
12/11 |
12711 |
11/11 |
11/11 |
6th hour
|
Oral
exams: a description of a photo
|
Workbook exercises |
Workbook exercises |
15/11 |
15/11 |
15/11 |
12/11 |
7th hour |
Correcting
workbook unit 2 in class
|
|
|
18/11 |
18/11 |
14/11 |
14/11 |
8th hour |
Starting
reading book in class
|
|
|
19/11 |
19/11 |
19/11 |
22/11 |
9th hour |
Written
exam: starter unit, unit 1, unit 2
|
|
|
22/11 |
22/11 |
18/11 |
18/11 |
No hay comentarios:
Publicar un comentario