Generalitat
de Catalunya
Departament
d'Ensenyament
Institut
Els Pallaresos
|
Departament
de Llengües
Àrea
de Llengua anglesa
|
|||
Llengua
anglesa
|
U1
|
1er
trimestre
|
2n
d'ESO
|
What I am going to learn
GRAMMAR |
VOCABULARY |
READING
AND LISTENING |
SPEAKING
AND PRONUNCIATION |
WRITING |
CULTURE |
Present Simple |
Furniture |
What your room say about you |
What your room say about you |
What your room say about you. My house |
Phone messages |
Adverbs of frequency |
Free time activities |
Music and media |
Talking about free time |
A description of a typical weekend or day |
Phoning a friend |
Verb * ing |
Homes and houses |
Sleeping with the Aztecs |
The third person -s |
Punctuation and capital letters |
Robbie Williams: Angels |
Prepositions |
Prepositions |
Guessing meaning |
|
|
|
Objectius:
- Saber reconèixer i utilitzar vocabulari relacionat amb els mobles i preposicions de lloc per parlar de les seves habitacions.
- Ser capaç d'aprendre a utilitzar verbs que descriuen activitats de temps lliure.
- Poder utilitzar la paraula i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal (Phoning a friend – Practical English).
- Ser capaç d'identificar i interpretar informació general i més específica en textos escrits, posant èmfasi en la deducció de significats mitjançant el context (Guessing meaning).
- Entendre i aplicar aspectes gramaticals com; el present simple dels verbs, els adverbis de freqüència, i els verbs més la desinència –ing.
- Comprendre textos orals en què s'utilitzen expressions per expressar la freqüència amb la qual es realitzen certes activitats de temps lliure (Music and media) i identificar informació general i més específica en ells.
- Realitzar intercanvis comunicatius, parlant sobre un mateix (Talking about yourself).
- Poder escriure una descripció d'un típic cap de setmana (A description of a typical weekend) utilitzant fórmules i ortografia treballades en la unitat (Punctuation and capital letters).
- Aprendre una cançó i conèixer informació sobre la música i l'autor en qüestió (Robbie Williams).
- Practicar la pronunciació de la tercera persona de singular (Third person –s)
Competències
- Competència en comunicació lingüística utilitzant el llenguatge com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió oral i escrita, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica. A més de la producció de missatges orals senzills sobre rutines diàries, habits i activitats de lleure.
- Competència d'aprendre a aprendre-Els alumnes aprendran a elaborar petites fitxes i exercicis amb esquemes sobre el que han après en la unitat Elaboraran les seves pròpies llistes personals de vocabulari i traducció Reflexionaran sobre l'ús del present simple per expressar rutines i hàbits.
- Competència d'autonomia i iniciativa personal.
-
Els alumnes reflexionen i potencien
la seva iniciativa personal opinant sobre el seu
temps lliure, els seus amics i la seva família .Prendran consciència
dels seus hàbits i la seva actitud en els contextos més propers (My
bedroom) Crearan
formularis per recollir informació personal sobre els seus companys
S'Intercanviaran e-mails amb missatges senzills.
- Competència en tractament de la informació i competència digital,
Cercaran informacio i produiram nissatges per explicar les diferències entre les rutines diàries dels adolescents anglesos i les seves pròpies. - Competència social i ciutadana-Conèixer una llengua implica el coneixement de trets socials i fets culturals vinculats als seus parlants i que poden ser treballats paral·lelament a la unitat.-Educació moral i cívica: la importància de l'ordre en la nostra habitació i en els espais comuns de la casa per a una convivència harmoniosa i respectuosa.-Educació per a l'oci i la salut: la importància de realitzar activitats lúdiques per gaudir del nostre temps lliure i relacionar-nos amb els altres, aprenent a conviure i compartir.-Educació per a la igualtat d'ambdós sexes: la importància d'observar i assumir com dintre de la normalitat a joves d'ambdós sexes practicant indistintament tot tipus d'esports i activitats d'oci.
- Competència artística i cultural Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals. Fer un plànol de l'habitació pròpia i /o del company/a i descriure-la / Completar la cançó proposada en la unitat i aprendre sobre el seu autor Robbie Williams
UNIT 1– 2N ESO – 1ST
TERM: – 2013-2014 – Montserrat Fortuny |
|||||||
HOUR |
With the teacher |
Independent
study in the class
|
Homework
|
C1
|
C2 |
D1
|
D2 |
1st hour |
Correction exercises 1,2,3 and reviewing
prepositions
Explaining oral exam
Description of my home and my bedroom
st page 9
|
St
page 8 exercices 1,2,3,
|
St
page 10 exer 1,2,3,4
|
√ 8/10 J |
√ 8/10 J |
√ 10/10 J |
√ 10/10 J |
2nd hour |
Check
and correct homework
revising
the present simple
Dictation
|
Vocabulary
page 11
do
exercises 6,7,8, 9
and
correct them
|
Page
14
|
14/10 s |
14/10 s |
14/10 s |
14/10 s |
3rd hour
|
Check
and correct homework
Listening page 12
Revising frequency adverbs page 12 theory
|
Exercises page 12 4,5,6,7,8 page 13 – exercise 12, 13 |
If they do not finish the exercises in the class do them at
home |
15 j |
15 j |
18 s |
15 s |
4th hour |
Check
and correct homework
Revising
Verb+ing page 13 st,
|
Do exercises 9,10 and 11 and correct them in the class page 15 read |
Page 15 st, exercises and composition |
18 s |
18 s |
17 j |
17 j |
5th hour |
|
Page 16 do in the class while the teacher correct compositions Correct exercises |
Workbook exercises |
21 s |
21 s |
21 s |
21 s |
6th hour |
Check
and correct homework
Song
page 17
|
|
|
22 j |
22 j |
24 j |
24 j |
6th hour
|
ORAL
EXAM: MY HOME, MY BEDROOM
|
|
|
25 s |
25 s |
25 s |
22 s |
7th hour |
WRITTEN
EXAM: STARTER UNIT, UNIT 1
|
|
|
28 s |
28 s |
28 s |
28 s |
No hay comentarios:
Publicar un comentario