Generalitat
de Catalunya
Departament d'Ensenyament Institut Els Pallaresos |
Departament
de Llengües
Àrea
d'anglès
|
|||
LLENGUA
ANGLESA
|
UD
6
|
2n
trimestre
2012-2013
|
1r
d'ESO
|
STAYING
ALIVE
WHAT
I AM GOING TO LEARN
Grammar |
Vocabulary |
R
& L |
Speaking |
Writing |
Culture |
COUNTABLE UNCOUNTABLE |
FOOD
AND DRINK |
FOOD
FOR LIFE |
TALIKNG
ABOUT ABILITY |
A
LETTER |
FESTIVALS |
EXPRESSIONS
OF QUANTITY |
SOMETHING ANYTHING |
LOST |
CAN
PRONUNCIATION |
TOO |
A
MENU |
IMPERATIVES |
VERBS:
SURVIVAL |
DESERT
ISLAND |
RESTAURANT |
NOT
EITHER |
ORDERING
FOOD |
CAN |
SOME,
ANY,A, AN |
SKILLS
FOCUS: PARAGRAPHS |
FOOD
PYRAMID |
A
DIALOGUE |
FOOD
PYRAMID |
Objectius:
- Poder
utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el
context d'una conversa diària i normal i per parlar de la
supervivència .
- Realitzar intercanvis comunicatius expressant habilitats.
- Entendre
i aplicar els
substantius comptables i incomptables (countable and uncountable
nouns); expressions de quantitat, els imperatius i el verb modal
can.
- Comprendre una entrevista a un expert en supervivència a la selva i ser capaç d'identificar i interpretar informació general i més específica en textos escrits.
- Escriure una carta des d'una illa deserta (A letter from a desert island) utilitzant fórmules i expressions treballades en la unitat.
- Saber reconèixer i utilitzar vocabulari relatiu als aliments i begudes .
-
Competències
- Competència en comunicació lingüística utilitzant el llenguatge com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió oral, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica.
- Competència d'aprendre a aprendre / autonomia i iniciativa personal;Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant sobre gustos alimentaris (Activate your English, SB pàg. 54, 56).Els alumnes aprendran a elaborar petites fitxes i exercicis amb esquemes sobre el que han après en la unitat (Word Bank 6, WB pàg. 124).Els alumnes elaboraran les seves pròpies llistes personals de vocabulari i traducció (My personal wordlist, WB pàg. 143)
- Competència social i ciutadana ja que conèixer una llengua implica el coneixement de trets socials i fets culturals vinculats als seus parlants i que poden ser treballats paral·lelament a la unitat.
Educació per a la salut: la importància de cuidar la nostra alimentació amb una dieta saludable. Educació moral i cívica: la importància de demanar les coses amb cortesia quan estem en algun bar o restaurant. Educació per a la igualtat dels dos sexes: la importància de no discriminar sexualment. - Competència artística i cultural Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals;Llegir i aprendre sobre el poble Kayapó de la selva Amazònica o sobre Etiòpia (SB pàg. 55).Llegir i aprendre sobre el carnaval de Notting Hill a Londres (SB pàg. 62).Confeccionar una carta des d'una illa deserta (SB pàg. 61).
UNIT 6– 1ST ESO – 2nd TERM:
STAYING ALIVE– 2012-2013 – Montserrat Fortuny |
|||||||
HOUR |
With the teacher |
Independent
study in the class
|
Homework
|
C1
|
C2 |
D1
|
D2 |
1st hour |
Student's
book pages 54-55-57
|
.
|
Workbook
pages: 47
49
– 8/9
52:
1,2,3
|
√
4/3 |
√
4/3 |
√
5/3 |
√
4/3 |
2nd hour |
Food
and drink Poster- explain and practise countable/uncountable and
some,any, a, an, much, many...
Student's
book pages 56
Explain
Imperatives and CAN
student's
book pages 58 and 59 (8)
|
|
Workbook
pages 48
page
49: 6,7
page
50-51
|
6/3 |
5/3 |
6/3 |
5/3 |
3rd hour
|
Food
Pyramid presentation and a menu
Explain
the activity they have to do at home
Student's
book page 60-61
|
composition |
Workbook
page 52-4
pafge
53 & page 54
Menu and pyramid |
8/3 |
6/3 |
7/3 |
7/3 |
4th hour |
Student's
book pages 62-63
|
Restaurant
dialogues |
Wk
Pages 55-56-105
124-125 |
11/3 |
11/3 |
12/3 |
11/3 |
5th hour |
Finish
correcting
|
Restaurant
dialogues |
|
13/3 |
12/3 |
13/3 |
12/3 |
6th hour
|
ORAL
EXAM: restaurant dialogues
|
|
|
15/3 |
13/3 |
14/3 |
14/3 |
7th hour |
WRITTEN
EXAM UNIT 6
|
|
|
18/3 |
18/3 |
19/3 |
18/3 |
8th hour |
Reading
book
|
|
Easter time:
reading book activities |
20/3 |
19/3 |
20/3 |
19/3 |
9th hour
|
Reading
book
|
|
Easter time:
reading book activities |
22/3 |
20/3 |
21/3 |
21/3 |
10th h |
READING
BOOK EXAM AND READING ACTIVITIES
|
|
|
3/4 |
2/4 |
2/4 |
2/4 |
No hay comentarios:
Publicar un comentario