Generalitat
de Catalunya
Departament d'Ensenyament Institut Els Pallaresos |
Departament
de Llengües
Àrea
d'anglès
|
|||
LLENGUA
ANGLESA
|
UD
5
|
2n
trimestre
|
1r
d'ESO
|
UNIT
5: ON HOLIDAY
WHAT
I AM GOING TO LEARN
Grammar |
Vocabulary |
R & L |
Speaking |
Writing |
Culture |
Present
Continuous |
Verbs:
holiday activities |
Video
diary |
Talking
about the weather |
An
e-mail about a holiday |
What's
on? |
Present
Continuous vs Present Simple |
The
weather Cardinal points |
Around
Britain |
Tallking
about future plans |
So
|
Tallking
about future plans |
Demonstrative
pronouns |
Demonstrative
pronouns |
Day
trips |
Talking
about the holidays |
Description
of the weather
|
Hilary
Duff: a day in the sun |
Present
Continuous for future use |
Numbers |
Skill
focus: numbers |
Talking
about cullture |
Talking
about future plans |
Around
Britain |
Objectius:
- Saber
reconèixer i utilitzar vocabulari relatiu a les activitats de
vacances i sobre el temps meteorològic.
- Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal.
- Realitzar intercanvis comunicatius, fent i responent preguntes sobre el temps.
- Entendre
i aplicar el Present
continuos dels verbs
(affirmative, negative, questions and short answers) així com els
pronoms demostratius.
- Comprendre
un text oral sobre un diari de vacances i ser capaç d'identificar i
interpretar informació general i més específica en textos
escrits.
- Escriure
un correu electrònic parlant sobre vacances (An
email about holiday) utilitzant
fórmules i expressions treballades en la unitat.
Competències
- Competència en comunicació lingüística utilitzant el llenguatge com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió oral, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica
- Competència d'aprendre a aprendre / autonomia i iniciativa personal;Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal donant idees per preparar unes vacances en la seva regió (Activate your English, SB pàg. 44) o imaginant les seves vacances favorites amb els seus amics (Activate your English, SB pàg. 46).Els alumnes aprendran a elaborar petites fitxes i exercicis amb esquemes sobre el que han après en la unitat (Word Bank 5, WB pàg. 122).Els alumnes elaboraran les seves pròpies llistes personals de vocabulari i traducció (My personal wordlist, WB pàg. 143).
- Competència en tractament de la informació i competència digital,
Els alumnes a través de la llengua estrangera crearan contextos reals i funcionals de comunicació utilitzant les noves tecnologies de la informació i comunicació; com per exemple, aprenent a escriure un correu electrònic segons models proposats (SB pàg. 51). - competència social i ciutadana ja que conèixer una llengua implica el coneixement de trets socials i fets culturals vinculats als seus parlants i que poden ser treballats paral·lelament a la unitat.
Educació per a l'oci: la importància de viatjar i conèixer llocs nous que enriqueixen la nostra percepció del món i ens fa ser més tolerants.
Educació moral i cívica: la importància de cuidar i respectar els llocs on anem de vacances. - competència artística i cultural Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals;Llegir i respondre a un qüestionari sobre Gran Bretanya (SB pàg. 48).Conèixer llocs i possibilitats d'oci i cultura per passar el dia (SB pàg. 50 i 52).Completar la cançó proposta en la unitat i aprendre sobre la seva autora Hilary Duff (SB pàg. 53).
- relaciÓ AMB ALTRES ÀREES del currÍculum
- En tota la unitat es posarà èmfasi en diversos temes interdisciplinaris, traslladant el vocabulari i estructures a un context de vida real i ajudant en el desenvolupament del seu coneixement del món fora de la classe d'anglès.
Ciències Socials (Geografia): Aprendre característiques sobre Gran Bretanya.
UNIT 5 – 1ST ESO – 2nd
TERM: ON HOLIDAY – Montserrat Fortuny |
|||||||
HOUR |
With the teacher |
Independent
study in the class
|
Homework
|
C1
|
C2 |
D1
|
D2 |
1st hour |
Review
last exam results
Page
44-45 St
|
Page 44 st
|
Page
39 wk
Page 48 st
|
√
13/2 |
√
12/2 |
√
12/2 |
√
12/2 |
2nd hour |
Check
and correct the homework
Page
47 St Vocabulary: the weather. Cardinal points. Example of a
weather forecast with a poster
Watch a video from
BBC about the weather
|
Page 41 wk
exercises 6,7,8
|
Wk
-page 44 -1,2,3
prepare a weather
forecast for the oral exposition
|
√
15/2 |
√
13/2 |
√113/2 |
√
14/2 |
3rd hour
|
Check
and correct the homework
Explain the present
continuous – Af/neg/inte
|
Wk 40-41-42-43 |
St page 46-47-49 |
√118/2 |
√
18/2 |
√
14/2 |
√
18/2 |
4th hour |
Check
and correct the homework
Page 50 st and 51
|
An e-mail about a holiday |
Wk pages 44 exer 4, page 45 i 46 |
√
20/2 |
√
19/2 |
√
19/2 |
√
19/2 |
5th hour |
Check
and correct the homework
page 52 I 53 st
|
|
Wk
page 122-123
page 103 |
√
22/2 |
√
20/2 |
√
20/2 |
√
21/2 |
6th hour
|
Check and correct
the homework
|
Exercises
present continuous on line:
|
Prepare oral expositions |
√
25/2 |
√
25/2 |
√
21/2 |
√
25/2 |
7th hour |
Oral expositions
|
|
|
√
27/2
|
√
26/2 |
√
26/2 |
√
26/2 |
8th hour |
Written Exam
|
|
|
√
29/2 |
√
27/2 |
√
27/2 |
√
28/2 |
No hay comentarios:
Publicar un comentario