Generalitat
de Catalunya
Departament
d'Ensenyament
Institut
Els Pallaresos
|
Departament
de Llengües
Àrea
d'anglès
|
|||
ENGLISH
LANGUAGE
|
UD
9
|
2nd
TERM
2013-2014
|
2ND
ESO
|
Unit
9: – 2nd term – FEBRUARY 2014
|
|||||
GRAMMAR
|
VOCAB.
|
READING
LISTENING
|
SPEAKING
|
WRITING
|
Culture
|
A,AN,
SOME, ANY, A FEW, FEW, A LITTLE, LITTLE,
MUCH,
MANY, A LOT OF...
|
Things
for summer camps
|
Summer
camps
Extremes
Midsummer
festivals
|
Talking
about holidays
|
Describing
a summer celebration
|
Holiday
info
Talking
about preferences
|
INDEFINITE
PRONOUNS
|
Holiday
problems
|
Skill
focus: Predictions
|
Intonations
with questions
|
Language
point: checking verbs
|
Emma
Bunton
|
Objectius
(que seran agafats com a criteris d'avalaució)
- Saber reconèixer i utilitzar vocabulari relatiu a les vacances, acampades i esports extrems.
- Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal. expressant preferències (Talking about preferences – Practical English).
- Realitzar intercanvis comunicatius descrivint unes vacances típiques o un festival d'estiu.
- Entendre i aplicar aspectes gramaticals com a/an, some/any; els pronoms indefinits something, anything, everyone; els quantificadors a lot of, much/many o la seva forma interrogativa How much/How many?
- Comprendre textos orals sobre les vacances.Poder escriure la descripció d'una celebració o esdeveniment d'estiu. Aprendre una cançó i conèixer informació sobre la música i l'autor en qüestió (Emma Bunton).Competències
- Competència en comunicació lingüística .- Utilitzem la llengua com a instrument de comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través d'activitats de comprensió oral i expressió oral i escrita, construcció de vocabulari i coneixements bàsics de fonètica.
- Competència d'aprendre a aprendre.- Els alumnes aprendran a fer prediccions i elaborar hipòtesis utilitzant el verb modal adequat - Reflexionaran sobre la forma i l'ús dels modals per expressar hipòtesis - Elaboraran les seves pròpies llistes personals de vocabulari i traducció relacionades amb activitats lúdiques i activitats d'estiu - Prendran consciència del seu nivell de millora en l'aprenentatge (Progres ChecK)
- Competència d'autonomia i iniciativa personal.- Els alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant i planificant les seves vacances ideals - Produiran la descripció d'un festival d'estiu de l'entorn de l'alumne.
- Competència en tractament de la informació i competència digital.Cercaran informació sobre diferents llocs turístics i festivals d'estius per elabora un tríptic informatiu.
- Competència social i ciutadanaConèixer una llengua implica el coneixement de trets socials i fets culturals vinculats als seus parlants i que poden ser treballats paral·lelament a la unitat. - Educació per a l'oci: la importància de viatjar i conèixer altres llocs i cultures que amplien i enriqueixen la nostra percepció del món. - Educació per a la salut: la importància de viatjar amb un bon equipament i sempre tenint en compte les diferents necessitats segons el tipus de vacances elegides. - Educació mediambiental: la importància de tenir en compte factors ecològics i mediambientals a l'hora d'elegir i gaudir de les nostres vacances.
- Competència artística i cultural
Les produccions lingüístiques contenen components artístics i culturals - Els alumnes completaran la cançó proposada en la unitat i aprendre sobre la seva autora Emma Bunton .Utilitzar la informació sobre famososfestivals d'estiu per dissenyar fullets informatius
UNIT
9– 2nd ESO – 2nd TERM: SUMMER TIME – 2013-2014 –
Montserrat
Fortuny
|
||||||||
HOUR
|
With
the teacher
|
Independent
study in the class
|
homework
|
C1
|
C2
|
D1
|
D2
|
|
1st
|
Pages
88-89-91 6-7-8)92 (1-2-3)
|
|
Quadre-resum
dels quantificadors
|
3-2-2014
|
3-2
|
3-2
|
3-2
|
|
2nd
|
Pages
90 (1,2,3,4,5)
Page
91 (8-9-10)
Page
92-4
Page
93 – 6,7,8,9
|
|
|
4-2
|
home
|
4-2
|
||
3rd
|
Correct
exercises
Pages
90 (1,2,3,4,5)
Page
91 (8-9-10)
Page
92-4
Page
93 – 6,7,8,9
|
Listening
page 94
|
Workbook
exercises
|
7-2
|
7-2
|
6-2
|
||
4th
|
Page
95-96-97
|
|
Wk
exercises
|
10-2
|
10-2
|
7-2
|
10-2
|
|
5th
|
Workbook
exercises
|
|
|
11-2
|
10-2
|
11-2
|
||
6th
|
Workbook
exercises
|
|
|
14-2
|
14-2
|
13-2
|
||
7th
|
Oral
exam
|
|
|
17-2
|
17-2
|
14-2
|
14-2
|
|
8 th
|
Written
exam
|
|
|
18-2
|
17-2
|
17-2
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario