Generalitat
de Catalunya
Departament d'Ensenyament Institut Els Pallaresos |
Departament
de Llengües
Àrea
d'anglès
|
|||
LLENGUA
ANGLESA
|
UD
SU
|
1r
trimestre
2013-2014
|
1r
d'ESO
|
STARTER
UNIT -reviewing
WHAT
I AM GOING TO LEARN
Grammar | Vocabulary | R & L | Speaking | Writing | Culture |
Be
have got |
Basic nouns | A description | sylllabes |
A description of a friend and of myself | In the classroom |
There
is
there are some, any |
Basic adjectives | ||||
Subject
pronouns possessive adjectives |
|||||
possessive's |
Objectius:
- Saber reconèixer i utilitzar substantius i adjectius bàsics.
- Poder utilitzar el llenguatge i les estructures apreses en la unitat en el context d'una conversa diària i normal a l'escola (In the classroom – Practical English).
- Repassar aspectes gramaticals com l'ús del verb to be o to have got en les seves formes afirmatives, negatives i interrogatives; els pronoms personals i adjectius possessius; el possessiu ‘s, i els substantius comptables i incomptables there is/are: some/ any.
- Poder comprendre textos escrits i informacions orals, de manera més global i específica.
- Ser capaç de parlar de les seves coses favorites (Talk about their favourite things) o preguntar-se coses els uns als altres (Ask about each other).
- Revisar expressions de converses comunes i freqüents en la comunicació parlada.
- Practicar l'accentuació de les síl·labes (Syllables).
- Competència en comunicació lingüística utilitzant el llenguatge com a instrument
de
comunicació oral i escrita que es desenvoluparà a través
d'activitats de comprensió oral, construcció de vocabulari i
coneixements bàsics de fonètica.
- Competència d'aprendre a aprendre / autonomia i iniciativa personal /
-Els
alumnes reflexionen i potencien la seva iniciativa personal opinant
sobre diferents aspectes (Activate
your English,
SB pàg. 4 i 7).
-
Prendran conciència de les seves necessitats en l’aprenentatge de
la llengua a partir de les activitats proposades en aquesta unitat
(feedback and review tasks)
-
Aprendran a elaborar petites fitxes i exercicis amb esquemes sobre el
que han après en la unitat per millorar la seva tasca organitzativa.
-
Elaboraran les seves pròpies llistes personals de vocabulari i
traducció
STATER UNIT – 2N ESO – 1ST TERM: – 2013-2014 – Montserrat Fortuny | |||||||
HOUR | With the teacher |
Independent
study in the class
|
Homework
|
C1
|
C2 |
D1
|
D2 |
1st hour |
Subject
Introduction: rules, exams,...
2.
Correction Student's book page 4
3.
Completing the lists
4.
Review: be, have got
|
1.Student's
book page 4 in the notebook
|
Exercises
1,2,3,4 page 5 SB
exercises
1,2,3,4 page 6 SB
|
√
17/9
J |
√
17/9
J |
√
19/9
J |
√
19/9
J |
2nd hour |
Checking
homework
Homework
correction
Explaining
pronouns. A complete table to remember and learn by heart
|
Exercices
5,6 st
and
the correction
writing
their own description
|
Study
the pronoun's table at home
writing
their own description
|
24/9
j√
|
24/09/13
j√ |
20/09/13
J√ |
24/09/13
J√ |
3rd hour |
the
possessive- review
exercise
7
there is there are some, any review |
Exercises 5,6,7 SB page 6 |
Study pronouns composition about a friend |
27/09/13
se |
27/9
SE |
26/9
J |
26/9
J
|
4th hour |
Pronoun's Table Exam
Descriptions correction |
In pairs: page 7 SB Listening
a description
Workbook
exercises
|
Study for the oral exam workbook exercises |
30/09/13
SE |
30/09/13
SE |
27/9
SE
|
30/9
SE
|
5th hour |
correct workbook exercises (2nC)
Starter
Unit oral exam.(2nD) a friend's description |
1/10/13
J |
1/10/13
J |
30/9
SE |
01/10/13
SE |
||
6th hour | Starter
Unit oral exam.(2nC) a friend's description correct workbook exercises (2nD) | 4/10 s | 4/10 s | 3/10 j |
3/10
j |
||
6th hour |
Starter
Unit Written exam.
|
08/10/13
j |
08/10/13
j |
4/10
s |
8/10
s
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario